Sayfalar

1 Temmuz 2011 Cuma

İNCİR REÇELİ

Uzun zamandır blogumda bir şey paylaşamıyorum :(( Yurt dışında, üstelik vize istemeyi yeni kaldırmış bir ülkede yaşayınca misafirleriniz de bol oluyor. Burada yaşamaktan keyif aldığım yan ise bu olsa gerek. Sık sık uzaktan gelen sevdiklerinizle hasret giderip, zaman geçirebiliyorsunuz...
Misafirlerimizi Türkiye' ye uğurladığımız akşam eşimle birlikte bir film izleyelim dedik. veeee açtık "İNCİR REÇELİ" ni. Film bittiğinde benim gözler 2 kat büyümüş, eşiminkiler ise kıpkırmızı olmuştu.
Mükemmel bir aşk hikayesi ve konu... Çekimlerdeki olağan üstü görüntüler ise cabası. Herkese şiddetle tavsiye ettiğim bir film. Mutlaka izlemelisiniz.
Film ile ilgili tüm bilgilere ulaşabileceğiniz int. sitesi http://www.incirreceli.com/




İYİ SEYİRLERRR...

2 yorum:

  1. Bu hafta sonu sabah kahvalatılarımızdan eksik oladı Bozcaada'nın incir reçeli:)

    YanıtlaSil
  2. mmmm ne de güzeldir Bozcaada'nın incir reçeli :)))
    Ben hiç gitmedim ama tatile giden bi arkadaşım incir, çilek ve kayısı reçeli getirmişti. çok beğenmiştim :))

    YanıtlaSil