Sayfalar

15 Haziran 2011 Çarşamba

HAMAM SEFASI :))

Hamam sefası sanırım Türk kadınları için vazgeçilmezdir. Ama benim gibi daralıp bunalıp, o buhar altında asla kalamayanlar da yok değildir sanırım. Halbuki Babaannem, ne de çok sever hamamı. Sabah bırakın akşama zor alırsınız kendisini :))) Ben hiç onun torunu olamamışım. Bu arada kayınvalidem de tam bir hamam çılgını :)) Her seferinde beni de sokmaya çalışsa da hala başarılı olamadı :))))

Son zamanlarda Muhteşem Yüzyıl dizisi ile hamam sahnelerini çok sık görür olduk. Kimimiz özendik ertesi gün eşi dostu toplayıp soluğu hamam kapılarında aldık, kimimiz ise sadece izlemekle yetindik :)))
Ayşe Arman' da izleyen kısmında kalmamış, almış Meryem Uzelli' yi götürmüş hamama :) Kadın kadına felekten bir gün çalmışlar :)) Eee bir röportaj da yapılmış tabi, tamamını aşağıdaki linkten bulabilirsiniz.








http://www.meryemuzerli.com/index.php/haberler/roportajlar/item/71-ay%C5%9Fe-arman-ile-meryem-uzerlinin-hamam-sefas%C4%B1

Haydi hanımlar hamamaaaa :))))))

8 yorum:

  1. hamam deyince bile nefesim daralır benim :) hiç hamama gitmediğim halde :) sadece seyirlik benim içinde :)

    YanıtlaSil
  2. Ben bir kere denemek için girdim ama fenalık geçirip çıktım hemen :))) sadece hamama özgü bir şey değil benimki sauna ve buhar odalarına da giremem :))
    Ama hep dinlerim bayanların ne çok eğlendiklerini, anlamaya çalışırım :))
    Sonuçta göz ardı edilemeyen bir Türk adeti, saygım sonsuz :)))))

    YanıtlaSil
  3. hamam korkutuyor beni hiç gitmedim filmlerde çekici görünüyor ama benim içi aslalardan sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Hiç gitmedim, gideceğimi de sanmıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. yaşasınnn, yanlız olmadığımı duymak çok iyi geldi. hamam sevmiyorum diye bazı insanlar bana garip grip bakıyordu :)))

    YanıtlaSil
  6. Hamam sefasi iyidir hele bir de kahve masaji yaptirirsan ohhh :)

    YanıtlaSil
  7. Masaja hiçbir zaman hayır diyemem :))))

    YanıtlaSil