Sayfalar

1 Mart 2012 Perşembe

KİTAP AYRAÇLARIM

Kitaplar hayatımızın önemli bir yerini kapsamaktadır. Zira ben kitap okumadan uyuduğum günler, kendimde bir eksiklik hissediyor ve huzursuz oluyorum. Sanırım bu durum, okumayı öğrendiğim günden beri birşeyler okumamdan kaynaklanıyor.
Birde benim için kitaplar kadar kitap ayraçları da önemli. Her kitap alışımda çeşitli farklılıklarda ayraçda alıyorum. Yine bir gün ayraç alırken "neden kendi ayraçımı kendim yapmıyorum" dedim ve o gün çeşitli renk ve desenlerde ayıraçlar yapmaya başladım. İyiki de yapmışım, o günden sonra hediye vermem gereken arkadaşlarıma da birer ikişer götürmeye başladım. En azından satın alacağım herhangi bir şeyden daha anlamlı olacağını düşündüm. Ne de olsa el emeği :)))

















27 yorum:

  1. Kitapların ayrılmaz parçaları ayraçlar:) Ben de ayrı bir ilgi duyarım kitaplar kadar ayraçlara da.
    Hepsi çok güzel olmuş. Emeğine sağlık.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. hepsini de elde tek tek işlemişsin, çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Şık bir hediye için mükemmel bir alternatif, ellerine sağlık. Havlu kenarları için satılan dar etaminler görmüştüm ama seninkiler biraz daha ince ve bu haliyle tam ayraçlık. Nereden aldın?

    kırmızı kalp balonlu işlemeye bayıldım bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nalan hanim, guzel yorumunuz icin cok tesekkurler.
      Bu ince etamini Moskova'da ki bi dukkandan aldim. Normalde buralarda bu tarz seyler bulmam coook zor ama sansima bi kere denk geldi :) satin aldigim yerdeki bayanda bu etaminlerin Turkiye'den geldigini soyledi. Bu arada annem Ankara'da kizilay-erdogan dugmeden, kuzenimde İstanbul,umraniye-tugra tuhafiyeden almis. Sanirim Turkiye'de ki tuhafiyelerden rahatlikla bulabilirsiniz.
      Bu arada kirmizi kalpli balon benimde favorim :)
      Sevgilerimle :)

      Sil
  4. Hepsi çok güzel olmuş. Emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Harika.... hepsi ayrı harika... etamin işleme ayraçları ben de çok seviyorum, ellerine sağlık...


    Ah bir de yorumlardan kelime doğrulamayı kaldırsan diyorum, üçüncü kez deniyorum, yanlış oluyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banu hanim oncelikle isleri begenmenize cok sevindim, tesekkurler.
      Bu arada uyariniz icinde tesekkurler. Farkinda degildim ama hemen ayarlari degistiriyorum.
      Sevgiler

      Sil
  6. Bayıldım hepside ayrı güzellikteler,emeklerinize sağlık,çekiliş yapıyorum beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Tam bir tevafuk oldu.Bu gün ben de aynı sizin gibi kendime kitap ayraçları yapmaya karar verdim.Model bakmak için bilgisayar başına geçmiştim.Ama kendi blogumdaki yorumlara daldım.Yeni izleyicimin blogundan size geldim.Ve amacıma ulaştım.Keçe üstüne monte etmişsiniz galiba...çok güzeller...

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık herbiri çok cici

    YanıtlaSil
  9. Kitap ayraçlarını çok güzel yapmışsınız. Ben de arkadaşlarıma hediye yapabilirim. Ellerinize sağlık.
    Bende ödülünüz var, almaya bekliyorum.

    YanıtlaSil
  10. Merak ettim ve uğradım, uzun zaman olmuş son yazının ardından. İyi misin?

    YanıtlaSil
  11. Ellerinize sağlık her biri ayrı ayrı çok güzel blogunuzuda çok beğendim güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. çok güzeller ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel işler yapılmış emeklerinize sağlık kolay gelsin.

    YanıtlaSil