Sayfalar

11 Ağustos 2011 Perşembe

ANNEANNE SANDIKLARI AÇILSINNN :))

Geçenlerde Ankara'da ki evimdeyken misafir havlularım çarptı gözüme. Hemen resimlerini çekip sizlerle paylaşmak istedim.
Anneannem çeyizim için birbirinden güzel oyalar yapmıştı. Fakat çeyiz bohçası için dağıtılacak onlarca yazmam olduğu için bu oyaları farklı şekilde kullanmak istedim. Düşündüm taşındım veee kendilerini misafir havlusu yapmaya karar verdim. Hemen alışverişe gidip minik havlular aldım, annemde kenarlarına oyaları dikti. Sonunda bu minik çiçek bahçesi çıktı ortaya :))
Bunu görüp beğenen kuzenlerim ise soluğu Anneannemin sandığında aldılar. Ama nafile, çünkü Anneannem sandığında kalan son parçayı da salon takımı yapmam için bana vermişti :)))
Sizin de hala açılabilecek bir anneanne sandığınız var ise hiç kaçırmayın derim. İçinden size ilham kaynağı olabilecek ne cevherler çıkıyor anlatamam ;)



8 yorum:

  1. miss gibi naftalin kokar o sandıklar

    güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  2. mmm hemde miss gibi :))
    Çok teşekkür ederim.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. Semra Hanım döndünüz mü Moskova'ya? Döndüyseniz benden çok sevgilerimi iletin sevgili şahrima (moya doragaya moskva :))

    YanıtlaSil
  4. ahh nerde sandık..ananemden kahve fincanları kaldı bir :(

    YanıtlaSil
  5. Seden Hanım, söyledim selamınızı. O da sizi çok özlemiş "kогда она в следующий" diyor? :)))

    YanıtlaSil
  6. Buket Hanım, sandık olmasa da onlar bile çok değerlidir ;)

    YanıtlaSil
  7. Naftalin kokar, lavanta kokar o sandıklar ve benim için hazine değerindedir.Sizin için de öyle olduğu belli oluyor,ayrıca fikir şahane...

    YanıtlaSil